Woorden

Copy. Oftewel: teksten die eigenlijk niemand leest.

Het is al jaren mijn lot. Teksten schrijven die niemand leest. Want, zo riepen de wijze heren altijd: "Hou het kort, want dat leest toch niemand." Ik kan er nu hartelijk om lachen, maar met terugwerkende kracht durf ik te stellen dat het nog altijd klinkklare onzin is. Het was niet de...

Conceptontwikkeling. Oftewel: ideeën die een kind van 4 kan bedenken.

Met Toine Verleijsdonk bij La Torsa. Met Bas van Oers bij Lenting en van Etten. Met Ton Geers bij Goed Werk Communicatie. Met Frank van Meijel en Guy Borghouts bij Coppen communications+marketing. Een goed concept maak je zelden alleen. Ik heb met heel wat art-...

Content marketing. Oftewel: het verschil maken met echte inhoud.

Je kunt er de boeken van Patrick Petersen (@onlinemarketeer) op naslaan. Als je niet boeit met je content, kun je het online als bedrijf wel vergeten. En offline trouwens ook.

Engaging content moet je...