Daden

Via bureau Brandfighters stuur ik regelmatig creatieve inhakers in voor Welkoop, de bekende winkelketen met verstand van tuin & dier. Niet alles valt in de smaak bij Welkoop, zo eerlijk ben ik. Soms is het misschien iets te gewaagd. 

Wat vind jij?

DeltaZuid in Eindhoven is gespecialiseerd in 'branding innovations'. Een tof bureau, geleid door Frank Cuijpers en Tom van Zeeland, dat precies weet hoe je van een innovatief nieuw product een succesvol merk maakt. En hoe je een bestaand product of bedrijf herpositioneert in de markt.

Lees rustig verder

Voor Kruidvat (via Brandfighters) maakte de Man van het Woord deze inhaker op het nogal wisselvallige weer in ons land. Zelf rij ik niet zo vaak over de A50 bij Heteren. Maar grote kans dat je 'm ziet als je dat wel doet. Mijn concept wordt gebruikt op een reusachtig LED-display. Kan niet missen. 

Bekijk 'm op ware grootte

Goed Werk Communicatie in Eindhoven (www.goedwerk.com) is een strategisch-creatief communicatieadviesbureau met een ongekende expertise op het gebied van marketing en communicatie voor overheden, onderwijsinstellingen en de vastgoedsector. Vroeger had ik er een vast dienstverband. Nu werk ik er als freelancer.

Goed samenwerken 

Één van mijn allereerste klanten was (en is) OMRU Scheepsramen. Yvo en Peggy de Ruijter zijn twee eerlijke, enthousiaste ondernemers uit mijn woonplaats Maasbracht, die met hun bedrijf hard aan de (water)weg timmeren. En ik timmer vrolijk mee waar het maar kan. Met communicatie. 



Dit doe ik voor OMRU

In opdracht van Brandfighters maakte Man van het Woord samen met Eric Reneerkens de Koningsdag-inhaker voor de NS. Inderdaad, voor onze nationale spoorwegmaatschappij. En die post ging hard op Facebook. 7100 likes, 444 keer gedeeld. Daar doe je het voor.

Bekijk 'm hier