Content marketing

Content marketing. Oftewel: het verschil maken met echte inhoud.

Je kunt er de boeken van Patrick Petersen (@onlinemarketeer) op naslaan. Als je niet boeit met je content, kun je het online als bedrijf wel vergeten. En offline trouwens ook.

Engaging content moet je maken. Schakel als bedrijf allereerst maar eens je zendmodus uit. Je verloofde zou ook gek van je worden als je alleen maar riep 'ik ik ik'. 

Vertel iets wat jou de moeite waard maakt om een relatie mee aan te gaan. Niet één keer, maar op regelmatige basis. Ga niet voor een commercieel vluggertje met zoveel mogelijk partners, maar zet in op continuïteit en een langdurige relatie met enkele volgers waar je het maximale uithaalt. Op de lange termijn maakt dat jou geliefd. 

Ga je voor kwantiteit, dan verwijs ik je graag door naar India. Daar kun je voor 100 dollar 10.000 likes kopen. Ga je voor kwaliteit, dan help ik je graag verder.

Op het gebied van content marketing en social media kan de Man van het Woord het volgende voor jou betekenen:

Content marketing

  • content planning
  • content creatie
  • content publicatie
  • monitoring

Content abonnementen

Social media

  • Inrichten bedrijfspagina's
  • Content planning
  • Content creatie
  • Content publicatie
  • Monitoring
     

Huur de Man in als content specialist